سرفیس فون مایکروسافت آوریل 2017 معرفی می شود
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرفیس فون مایکروسافت آوریل 2017 معرفی می شود

از زمانی که مایکروسافت به تولید تبلت های سری سرفیس خود پرداخته بسیاری تصور می کردند اگر این شرکت ردموندی، تلفن های هوشمند سرفیس را نیز عرضه نماید، شاهد محصولات رده بالایی از این کمپانی خواهیم بود.

مدت هاست شایعاتی پیرامون تلفن های هوشمند سرفیس فون مایکروسافت منتشر می شود اما تاکنون این کمپانی ردموندی واکنشی به وجود چنین دستگاه های هوشمندی نشان نداده و حال گزارشات جدیدی می گویند، سرفیس فون تا یک سال دیگر معرفی نخواهد شد.

به گزارش وب سایت Windows Central به نقل از یک منبع قابل اعتماد، شرکت مایکروسافت در آوریل سال 2017 به معرفی تلفن‌های هوشمند سرفیس فون نخواهد پرداخت.

البته این منبع بیان داشته در آوریل، بنابراین شاید مایکروسافت پیش از آوریل سرفیس فون ها را معرفی سازد. با این حال باید فرض کرد که آوریل 2017 مایکروسافت سرفیس فون ها را معرفی می کند.

گزارش می گوید دلیل تاخیر معرفی سرفیس فون ها، تکمیل بروزرسانی Redstone 2 ویندوز 10 است.

بروزرسانی Redstone 2 شامل ویژگی های عمده و بزرگی برای دستگاه ها و کامپیوترهای ویندوز 10 خواهد بود، از این رو مایکروسافت قصد داشته سرفیس فون‌ها را به عنوان یک محصول کامل معرفی کند.

به گفته گزارشات، سرفیس فون های مایکروسافت از پردازنده اسنپدراگون 830 کوالکام برخوردارند و باتوجه به اینکه اسنپدراگون 820 برای پرچمداران 2016 در نظر گرفته شده، از این رو اسنپدراگون 830 برای پرچمداران سال 2017 چون سرفیس فون خواهد بود.

با این حال برای کسب اطلاعات رسمی و بیشتر باید به انتظار ادامه داد تا مایکروسافت خود سکوتش را شکسته و حقیقت را آشکار سازد.

سرفیس فون مایکروسافت آوریل 2017 معرفی می شود

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question