سامسونگ برای سال آینده چند گوشی هوشمند تاشو درنظر گرفت
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سامسونگ برای سال آینده چند گوشی هوشمند تاشو درنظر گرفت

همانطور که می دانید سامسونگ برروی گوشی هوشمند تاشو مشغول به کارست و تاکنون گزارشات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و هیچ یک توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده است.

براساس گزارشات قبل; سامسونگ می خواهد سال آینده تلفن هوشمند تاشو و منعطف خود را معرفی و عرضه دارد و حال گزارش جدید به اطلاعات جدیدی اشاره دارد.

به گزارش  وب سایت بلومبرگ; سامسونگ برای سال آینده دو تلفن هوشمند تاشو یا همان منعطف در نظر گرفته و تنها یک گوشی هوشمند تاشو برای سال 2017 تدارک ندیده است. این رسانه می گوید یکی از مدل ها قادرست در نیمه تا شده و دیگری از یک تلفن هوشمند کوچک به تبلت بدل شود.

بلومبرگ افزود سامسونگ می خواهد از صفحه نمایش OLED در آنها بهره گیرد; این سایت می افزاید یکی از مدل ها که می تواند به تبلتی حتی تبدیل شود; از یک گوشی هوشمند 5 اینچی به تبلتی 8 اینچی تبدیل می گردد.

متاسفانه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی دو تلفن هوشمند مورد اشاره سامسونگ منتشر نشد; گزارشات تنها به معرفی و صفحه نمایش  OLEDآنها بسنده کردند. البته هر چه به سال 2017 نزدیک شویم، قطعا اطلاعات بیشتری به بیرون درز خواهد کرد، با این حال تنها انتظار می تواند اطلاعات بیشتر را دردسترس قرار دهد.

گذشته از اینها; گفته می شود تلفن هوشمند تاشو یکی از چند پرچمدار سال 2017 سامسونگ خواهد بود; بنابراین در دسته رده بالاها قرار گرفته و شامل مشخصات سطح بالایی می شود.

سامسونگ برای سال آینده چند گوشی هوشمند تاشو درنظر گرفت

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question