ماتریکس PowerWatch
pending_actions
زمان مطالعه: 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساعت هوشمند ماتریکس PowerWatch نیازمند شارژ نیست

ساعت هوشمند ماتریکس PowerWatch:

ساعت های هوشمند و به دلیل مسئله باتری با ظرفیت پایین خط آن طور نتوانستند محبوب شوند و کمتر افرادی پیدا می شود تا این نوع ساعت را برای خرید انتخاب کنند.

مسئله باتری یکی از مشکلات عمده ساعت های هوشمند است که تاکنون شرکت ها راه حلی برای آن نیافتند; به تازگی یک شرکت نوپا در وب سایت ایندیگوگو که یک مرکز حمایتی به اختراعات محسوب می شود; مدعی شده ساعت هوشمند آن می تواند از طریق حرارت بدن شارژ شده و نیازمند باتری با ظرفیت بالا نیست.

شاید ساعت هوشمند ماتریکس PowerWatch در ساختار فاصله بسیاری با ساعت هوشمند اپل و سامسونگ دارد و تنها از یک نمایشگر سیاه و سفید که می تواند اطلاعات محدودی را نمایش می دهد; برخوردار است; اما روش تامین انرژی که استارتاپ موردبحث به کار گرفته می تواند یک ایده جدید و تازه به شمار رود.

سازندگان ماتریکس PowerWatch با استفاده از روش تبدیل حرارت به انرژی ترموالکتریک توانسته این نوع شارژ کردن را ابداع کند. افراد به دست گرفتن این ساعت شاهد فعال شدن شارژ و شروع به کار آن خواهند بود; چیزی که در نگاه نخست ممکن است تعجب‌آور باشد.

روش شارژ جالب ماتریکس PowerWatch دیگر نیاز به پورت را از بین می برد; در این بین شرکت های مطرح تولیدکننده ساعت هوشمند می توانند با اتکا به چنین روش شارژی، علاوه بر عرضه محصولاتی کامل و بی نقص، عمر باتری را نیز رفع کنند. البته پروژه موردبحث در میانه راه قرار داشته و برای استفاده شرکت های بزرگ از این روش باید چند سالی منتظر ماند.

شرکت ماتریکس بیان داشت که تولیده انبوه ماتریکس PowerWatch آماده است; اما برای انجام باید سرمایه گذاری داشت که به لطف ایندیگوگو تا سال 2017 محقق خواهد شد.

ماتریکس PowerWatch قیمت ابتدایی آن 95 دلاری است.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question