رونمایی AORUS از لپتاپ گیمینگ X7 Pro
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی AORUS از لپتاپ گیمینگ X7 Pro

گیمینگ X7 Pro

شرکت AORUS توانست با لپتاپ های گیمینگ خود عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد; اما این موفقیت نتوانست برای کمپانی مثبت باشد و موجب مطرح شدن آن شود.

حال به نظر می رسد این کمپانی می خواهد به تلاش خود ادامه داده و اهداف بزرگ را بدست آورد. AORUS در جریان نمایشگاه بزرگ کامپیوتکس 2016 به معرفی لپتاپ های گیمنگ جدید پرتوان خود پرداخت.

در محصولات گذشته AORUS شاهد سیستم خنک کننده نامناسب بودیم اما در مدل های جدید این کمپانی تغییرات گسترده ای را اعمال کرده و آن را جهت حفظ عملکرد لپتاپ ها بهبود بخشید.

دو لپتاپ X7 و X5 از محصولات جدید هستند که به صفحه کلید گیمینگ با نور پس زمینه RGB و سیستم خنک کننده بهبودیافته مجهزند. البته مدل X7 قدرتمند بوده و توان بیشتری نسبت به لپتاپ X5 دارد. از مشخصات X7  یا همان مدل X7 Pro می توان بهدو کارت گرافیک GeForce GTX 1080M انویدیا در مقابل یک کارت گرافیک GeForce GTX 1080M لپتاپ X5، صفحه نمایش 4K با نرخ تجدیدنظر 120 هرتزی، مدت زمان پاسخ گویی صفحه نمایش 5 میلی ثانیه ای، پردازنده  Core i7 اسکای لیک، حافظه رم 64 گیگابایتی  DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتزی، درایو اس اس دی M.2 PCIe، پورت USB نوع C و پورت HDMI اشاره داشت.

متاسفانه شرکت AORUS قیمت و تاریخ عرضه ای برای لپتاپ های گیمینگ X5 و X7 مشخص نکرد; انتظار می رود با قیمتی بیش از 1500 دلار در نیمه دوم سال جاری به فروش برسد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question