رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 7
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 7

پس از افشای شایعات فراوان پیراون فبلت گلکسی نوت 7 ; شرکت سامسونگ دست به کار شده و در رویداد 2 آگوست نیویورک خود به معرفی این تلفن هوشمند پرداخت.

گلکسی نوت 7 با مجموعه ای مشخصات رده بالا و ویژگی های جدید معرفی شده که قطعا نظر طرفداران را به خود جلب خواهد کرد. به گفته سامسونگ گلکسی نوت 7 در زمینه امنیتی بسیار قوی بوده و ورود به آن امریست بسیار دشوار. همچنین با افزودن ویژگی های جدید کاربری لذت بخشی به کاربران خود ارائه خواهد داد که پیش از این نسبتا مناسب بود.

گلکسی نوت 7 با صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD Super AMOLED با رزولوشن 2560*1440 پیکسلی و تراکم پیکسلی 518ppi; حافظه رم 4 گیگابایتی; پردازنده اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890; حافظه داخلی 64 گیگابایتی با اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 256 گیگابایت; دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری; دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی; باتری 3500 میلی آمپری; سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشملو و گواهی IP68 همراست.

یکی از ضعف های گلکسی نوت 7 عدم برخورداری از اندروید 7.0 نوقاست; این در حالی بود که انتظار می رود فبلت جدید به سیستم عامل اندروید 7.0 مجهز باشد.

جدای از مشخصات فوق; سامسونگ قلم S-pen را با ویژگی های جدیدی همراه کرده و آن را کاربردیتر ساخته است. شرکت سامسونگ گلکسی نوت 7 را در 19 آگوست با قیمت 850 دلار در رنگ های مشکی; آبی مرجانی; طلایی و نقره ای روانه بازار می کند.

پیش خرید این محصول هم اکنون دردسترس بوده و کاربران قادرند به پیش خرید این فبلت جدید بپردازند. شایان ذکر بوده که گلکسی نوت 7 برخلاف گلکسی نوت 5 به صفحه نمایش نسبتا خمیده مجهز شده است.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question