رونمایی دل از مانیتور 43 اینچی 4K
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی دل از مانیتور 43 اینچی 4K

زمانی که در مقابل یک مانیتور 21 یا 24 اینچی قرار می گیریم بزرگ به نظر می رسند و سپس آی مک 27 اینچی بسیار عظیم جلوه خواهند کرد. حال شرکت دل با معرفی مانیتور 43 اینچی 4K غول پیکر P4317Q قصد داشته تعجب کاربران را برانگیخته و آنها را در برابر نمایشگری بزرگ قرار دهد.

چنین مانیتوری حتی بزرگتر از یک تلویزیون هوشمندیست که در برخی خانه به چشم می خورد. دل 4K P4317Q را به شکلی توسعه داده که می توان آن را به چهار نمایشگر 1080 پیکسلی FHD تبدیل کرد. در واقع دل این مانیتور را برای کسانی که کارهای متعددی دارند و نمی توانند از یک مانیتور استفاده کنند; طراحی کرده است.

4K P4317Q هنگامی که به چهار نمایشگر تبدیل می شود هیچ قابی بین این چهار نمایشگر قرار نمی گیرند و همگی در یک قاب عظیم 43 اینچی کنار یکدیگر قرار می گیرند. همچنین این مانیتور به تنهای می تواند کیفیت 4K را نمایش دهد و کیفیت 1080 پیکسلی FHD تنها برای حالت چهار نمایشگرست.

با این حال 4K P4317Q قطعا برای افرادی که چند کار را همزمان با چند مانیتورانجام می دهند; کاربری بسیاری خواهد داشت. گذشته از قابلیت های مورد اشاره; این نمایشگر دارای چهار پورت USB 3.0; دو پورت HDMI; یک پورت DisplayPort; یک پورت Mini DisplayPort و یک پورت VGA است.

به گفته دل نمایشگر 4K P4317Q این کمپانی; دارای قابلیت 30 درصد صرفه جویی در مصرف انرژیست که باتوجه به صفحه نمایش بزرگ بسیار کارآمدست.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question