رونمایی ایسر از تبلت Iconia Tab 10
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی ایسر از تبلت Iconia Tab 10

همانطور که گفته شد شرکت ایسر روز گذشته در نیویورک رویدادی را برگزار کرده و به معرفی محصولات جدیدی چون چند مدل لپتاپ، دستگاه گیمینگ، تلفن هوشمند و تبلت پرداخت.

یکی از این محصولات تبلت 10 اینچی Iconia Tab 10 بود. این تبلت قرار است ماه ژوئن با قیمت 180 پوند/280 دلاری روانه بازار انگلستانخواهد شد.

ایسر در Iconia Tab 10 مشخصاتی از جمله پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای MT8163 مدیاتک با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی، حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 128گیگابایت قرار داده است.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات  Iconia Tab 10 می توان به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین خویشن انداز 2 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسلی Full HD، چهار اسپیکر در جلو، فناوری صوتی MiraVision technology مدیاتک و DTS-HD Premium Sound explains Acer اشاره داشت.

ایسر Iconia Tab 10 در ظاهر همچون تبلت های پریمیومی بوده و جذاب به نظر می رسد که در کنار مشخصات میان رده می تواند جز محصولات مناسب قرار گیرد.

متاسفانه ایسر هیچ جزئیاتی پیرامون تاریخ عرضه Iconia Tab 10 در سایر بازارها مشخص نکرده، بنابراین نمی توان هیچ اشاره ای به تاریخ عرضه سایر مناطق تبلت Iconia Tab 10 ایسر داشت.

Iconia Tab 10 ایسر با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو همراست که از جدیدترین سیستم عامل های شرکت گوگل محسوب می‌شود. گفتنیست Iconia Tab 10 در هفته های قبل معرفی شد اما ایسر باری دیگر به معرفی آن در رویداد اختصاصی نیویورک خود پرداخت و آن را به نمایش گذاشت تا حضار رویداد از نزدیک آن را تست کنند.

رونمایی ایسر از تبلت Iconia Tab 10

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question