رونمایی ام اس آی از لپتاپ های سازگار با VR
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی ام اس آی از لپتاپ های سازگار با VR

لپتاپ های سازگار با VR

شرکت ام اس آی همچون دیگر رقبا در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016 از لپتاپ های گیمینگ جدید پرده برداشت. به گفته کمپانی این لپتاپ ها برای واقعیت مجازی و گیم ساخته شدند. از کامپیوترهای دسکتاپی معرفی شده ام اس آی در کامپیوتکس می توان به GT83/GT73 Titan SLI, GS63 Stealth Pro, GS73 و Backpack PC اشاره داشت.

لپتاپ های GT83 و GT73 Titan SLI هر دو با کارت های گرافیکی دوگانه همراه هستند که قدرت فراوانی در واقعیت مجازی ارائه خواهند داد. این لپتاپ ها با دو کارت GeForce GTX980 انویدیا و صفحه نمایش 4K، یک تجربه همه جانبه خواهند داشت. لپتاپ GT73 قادرست در کنار دو کارت گرافیک، از تک کارت GeForce GTX980 نیز پشتیبانی کند و در کیفیت 4K گرافیکی بالایی ارائه دهد.

GT73 و GT83  به ترتیب 2500 دلاری و 4500 دلاری بوده و از ماه آگوست عرضه خواهند شد; GS63 Stealth Pro یک لپتاپ باریک با ضخامت 17.7 میلیمتریست.

این لپتاپ از خنک کننده کارآمدی برخوردار بوده و دارای پردازنده Core i7 6700HQ اینتل و کارت گرافیک GTX970M انویدیاست.

لپتاپ GS73 نیز شبیه به GS63 Stealth Pro بوده و به سیستم عامل ویندوز10 مجهز می باشد. هر دو لپتاپ با صفحه کلید گیمینگ SteelSeries; فناوری صوتی و تصویری Nahimic 2.0 و صفحه نمایش True Color همراه هستند.

این لپتاپ ها نیز ماه آگوست با قیمت 1700 دلار عرضه می گردد; محصول پایانی یک کوله پشتی کامپیوتریست که به پردازنده Core i7 و کارت گرافیک GTX980 مجهزند.

مشخص نیست چه زمان و با چه قیمتی عرضه می شوند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question