ZenFone 3 Zoom ایسوس
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلفن هوشمند ZenFone 3 Zoom ایسوس تاییدیه FCC را دریافت کرد

ZenFone 3 Zoom ایسوس :

شرکت تایوانی ایسوس اگرچه بیشتر در زمینه تولید لپتاپ و محصولات سخت افزاری فعالیت دارد; اما می توان شاهد محصولات دیگری چون تلفن هوشمند نیز با برند این کمپانی مطرح بود.

در سال های اخیر ایسوس فعالیت بسیاری در زمینه تولید گوشی هوشمند نداشته; اما از سال جاری با معرفی ذنفون 3 نشان داد که برنامه جدی برای حضور پررنگ در این صنعت شلوغ دارد.

همانطور که می دانید شرکت های مختلفی پا به صنعت تلفن هوشمند گذاشتند; در حال حاضر نیز برندهای مختلفی را می توان شاهد بود که یکی از آنها ایسوس تایوانی است.

حال براساس گزارش ها; کمپانی موردبحث قصد داشته بزودی گوشی هوشمند میان رده ای موسوم به ZenFone 3 Zoom را روانه بازار کند. تلفن هوشمندی که مشخصه اصلی آن دوربین قدرتمند است و یک میان رده ایده آل محسوب می شود.

به تازگی مرکز صدور تجهیزات مخابراتی ایالات متحده; یعنی FCC تاییدیه ای به این گوشی هوشمند ایسوس داده که نشان می دهد در نزدیکی معرفی ZenFone 3 Zoom قرار داریم.

براساس گزارش های قبلی; ZenFone 3 Zoom دارای مشخصاتی چون صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080 پیکسلی یا همان FHD، پردازنده اسنپدراگون 625، حافظه رم 2/3/4 گیگابایتی، حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی اشاره داشت.

این مشخصات بیشتر روی تلفن های هوشمند میان رده قرار دارند و ZenFone 3 Zoom نیز یکی از این دست گوشی های هوشمند محسوب می شود. اطلاعات بیشتری از ZenFone 3 Zoom دردسترس نیست تا به آن پرداخت اما انتظار می رود در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده توسط شرکت ایسوس معرفی شود.

شرکت ایسوس در بهار 2016 بود که ذنفون 3 و مدل های مختلف آن را با مشخصات قابل توجه معرفی کرد; اما خبری از ZenFone 3 Zoom نشد.

به نظر می رسد وقت آن رسیده که از تلفن هوشمند مورد اشاره نیز رونمایی صورت گیرد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات کافی و رسمی تنها باید منتظر ماند.

منبع: www.geeky-gadgets.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question