تلفن هوشمند Pixel XL
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تلفن هوشمند Pixel XL گوگل 649 دلاریست

در حال حاضر نکسوس های سال گذشته بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را دریافت کردند و همچنان نیز شاهد دریافت این بروزرسانی توسط دیگر گوشی های هوشمند اندرویدی هستیم.

تاکنون جزئیات بسیاری پیرامون تلفن های هوشمند امسال نکسوس به بیرون درز کرده و گفته می شود با نام پیکسل و پیکسل ایکس ال معرفی خواهند شد.

گزارشات می گویند گوگل در مراسم 4 اکتبر خود; این گوشی های هوشمند را معرفی خواهد کرد; در کنار آن کروم کست 4K و هدست واقعیت مجازی تحت پلتفرم اندرویدی Daydream را معرفی خواهد کرد.

حال به تازگی رسانه Ruddock گزارش کرده مدل 32 یا 128 گیگابایتی پیکسل ایکس ال با قیمت 649 دلاری همراست. وی مشخص نکرده که کدام مدل این قیمت را دارد اما در هر صورت گران قیمت محسوب می شود.

از مشخصات مدل ایکس ال پیکسل امسال می توان به حافظه رم 4 گیگابایتی; پردازنده اسنپدراگون 821; دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی; حافظه داخلی 32 گیگابایتی; صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

اطلاعات بیشتری درباره پیکسل ایکس ال وجود نداشته و باید منتظر ماند تا کمپانی گوگل در رویداد 4 اکتبر با معرفی محصولات جدید به شایعات پایان دهد.

منبع خبر

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question