تلفن هوشمند LG V20 ماژولار نیستLG-V20
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تلفن هوشمند LG V20 ماژولار نیست

شرکت ال جی اخیرا تایید کرد که LG V20 اولین گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقاست و متاسفانه مشخص نیست چه زمانی معرفی خواهد شد.

تاکنون گزارش های بسیاری پیرامون آن منتشر شد که یکی از آنها به ماژولار بودن V20 اشاره داشت. اما در جدیدترین گزارش گفته شده این تلفن هوشمند همچون G5 ماژولار نیست.

به گزارش Cnet کره، ال جی V20 را به شکلی طراحی کرده که در عین ماژولار نبودن، کاربری انعطاف پذیری خواهد شد. این گزارش می افزاید، V20 در بخش عقب درب کشویی کوچکی داشته که دسترسی به باتری، سیم کارت و اسلات کارت میکرو اس دی می دهد. این درب چیزی مشابه دیزایر HD کمپانی اچ تی سی می باشد.

در هر صورت اطلاعات بسیاری دردسترس نیست و انتظار می رود V20 بتواند به جبران فروش G5 بپردازد. گفتنیست این گوشی هوشمند بزودی در سانفرانسیسکو معرفی خواهد شد.

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

منبع خبر

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question