pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تقاضای ال جی از توسعه دهندگان جهت ساخت دوستان بیشتر برای G5

هنگامی که شما با تلفن هوشمند ماژولاری رو به رو هستید که از قطعات اضافی برخوردارست قطعا برای تهیه آن قطعات با مشکل رو به رو هستید. حال ال جی به نظر می رسد از این موضوع آگاه بوده و به دنبال قطعات جانبی بیشتری برای پرچمدار اخیرا معرفی شده G5 است.

زمانی که ال جی G5 را معرفی کرد در کنار آن شاهد رونمایی از قطعات جانبی چون Cam Plus، Hi-Fi Plus و  B&O بودیم. در این بین ال جی مایل بوده تا توسعه دهندگان ماژول های اضافی را برای G5 تولید کنند.

براساس گزارشات شرکت ال جی 15 آوریل در سانفرانسیسکو کنفرانس توسعه دهندگانی را برگزار خواهد کرد تا در آن از توسعه دهندگان بخواهد برای G5 ماژول های متعددی ایجاد کنند. همچنین این کمپانی می خواهد بازار آنلاین اختصاصی برای دوستان G5 ایجاد نماید تا این توسعه دهندگان محصولاتشان را در آن به فروش برسانند.

البته یک نکته بسیار مهمی وجود داشته که ال جی به هر توسعه دهنده ای اجازه نمی دهد برای G5 لوازم جانبی توسعه دهند. در حقیقت افراد باید با ال جی جهت ساخت لوازم جانبی همکاری داشته باشند نه به شکل مستقل این لوازم جانبی را تولید نمایند.

ال جی در این رابطه می گوید:

” ما تمامی ایده ها را بررسی کرده و سپس بهترین را انتخاب خواهیم کرد. در نهایت با توسعه دهندگان برگزیده همکاری خواهیم داشت تا ایده آنها به واقعیت تبدیل شود.”

با این حال هر شخصی نمی تواند به توسعه دهنده لوازم جانبی ال جی تبدیل شود.

تقاضای ال جی از توسعه دهندگان جهت ساخت دوستان بیشتر برای G5

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question