تبلت Galaxy Tab A سامسونگ در فروشگاه لهستانی لیست شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تبلت Galaxy Tab A سامسونگ در فروشگاه لهستانی لیست شد

در حالی که سامسونگ به تازگی پرچمداران جدید خود، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را رونمایی کرد، مدتیست شایعاتی پیرامون عرضه تبلتی میان رده به گوش می رسد.

این تبلت با شماره مدل SM-T280 ذکر شده و بسیاری پیش بینی می کنند Galaxy Tab E جدید باشد اما به نظر می رسد Galaxy Tab A خواهد بود.

سامسونگ یک سال قبل به عرضه Galaxy Tab A پرداخت و حال نوبت به جانشینی برای این تبلت رسیده که بایستی بزودی شاهد معرفی آن باشیم. به تازگی یک فروشگاه لهستانی تبلتی را با شماره مدل SM-T280 یا همان Galaxy Tab A در فروشگاه آنلاین خود لیست کرده است.

قیمت این تبلت در فروشگاه مورد اشاره 150 دلار ذکر شد، بنابراین باید آن را در دسته میان رده محسوب کرد و نباید Galaxy Tab A را در سطح یک تبلت رده بالا دانست.

گفتنیست این فروشگاه لهستانی زمان عرضه Galaxy Tab A را 8 مارس مشخص نمود، بنابراین سامسونگ بایستی طی روزهای آتی این تبلت را معرفی کند.

براساس شایعات گذشته Galaxy Tab A به صفحه نمایش 7 اینچی 1280*800 پیکسلی، پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی، حافظه رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین خویشن انداز 2 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپری، GPS، بلوتوث، وای فای و سیستم عامل اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی مجهزست.

شایان ذکر بوده که Galaxy Tab E جدیدی نیز در دست توسعه بوده و از مشخصاتی مشابه Galaxy Tab A برخوردارست. متاسفانه مشخص نیست سامسونگ چه زمانی این دو تبلت را معرفی خواهد کرد اما نباید خارج از مارس باشد.

تبلت Galaxy Tab A سامسونگ در فروشگاه لهستانی لیست شد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question