بهترین لپتاپ های مناسب کسب و کار
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین لپتاپ های مناسب کسب و کار سال 2016

سال 2016 با تمامی بدی ها و خوبی های خود به پایان رسید و شرکت های بزرگ فناوری برخی با چالش رو به رو بوده و برخی نیز سال خوبی را سپری کردند. در بازار لپتاپ شاهد عرضه نوت بوک های مختلفی هستیم که از جمله باید به بهترین لپتاپ های مناسب کسب و کار ; لپتاپ های گیمینگ; لپتاپ های مالتی مدیا و برخی دیگر اشاره داشت.

در این بین لپتاپ های کسب و کار فروش قابل توجهی دارند زیرا یکی از فعالیت با اهمیتی که بشر نیازمند آن بوده تا بتواند به حیات خود ادامه دهد، فعالیت تجاری و کسب و کاری است. از این رو خرید یک لپتاپ مناسب کسب و کار اهمیت داشته و ما تصمیم گرفتیم شما را با بهترین لپتاپ های مناسب کسب و کار در سال 2016 آشنا سازیم. بنابراین اگر به دنبال خرید چنین نوت بوکی هستید، بهتر است مقاله را دنبال کنید:

بهترین لپتاپ مناسب کسب و کار-لنوو ThinkPad T460

نوت بوک ThinkPad T460 لنوو را باید یکی از برترین محصولات مناسب کسب و کار دانست; محصولی که در کنار عملکرد بالا; عمر باتری طولانی; طراحی مناسبی داشته و از ویژگی های کارآمدی برخوردار است. این محصول 14 اینچی لنوو می تواند تا 13 ساعت پس از هر بار شارژ دوام آورد. یکی دیگر از ویژگی های بارز آن صفحه کلید عالی و بهره‌مندی از استاندارد نظامی MIL-SPEC 810G برای دوام بالای آن اشاره داشت. لنوو سعی داشته با استفاده از سخت افزار مناسب، ThinkPad T460 را برای کاربری کسب و کار ایده‌آل سازد.

بهترین لپتاپ مناسب کسب و کار با عمر باتری طولانی- لنوو ThinkPad X260

لنوو ThinkPad X260 یک محصول خاص با عمر باتری بسیار طولانی 17 ساعته است.

با چنین طول عمر باتری می توانها ساعت ها در کسب و کار از آن بهره گرفت. لپتاپی با صفحه نمایش 12.5 اینچی که در کنار دوام بالا بدنه، از صفحه کلید نرم و کاربری برخوردار است. وزن آن 3.6 پوندی بوده و بالا محسوب نمی شود که علت عمده آن ابعاد نسبتا کوچک است. نوت بوک مورداشاره در آزمایش های MIL-SPEC لنوو تحت تست قرار گرفته و مقاومت بالایی از خود نشان داد. برای بهترین تجربه، ThinkPad X260 با صفحه نمایش 1080 پیکسلی در کنار باتری 6 سلولی می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد و یک لپتاپ کامل در کسب و کار باشد. بیشتر افراد به دنبال لپتاپی با طول عمری باتری طولانی هستند که ThinkPad X260 به خوبی در این زمینه عمل کرده و جزو بهترین لپتاپ های مناسب کسب و کار است.

بهترین لپتاپ کوچک کسب و کار- لنوو ThinkPad 13

لپتاپ ThinkPad 13 لنوو با تمامی ویژگی های خود; ابعاد کوچکی دارد. گذشته از آن قیمت مناسبی داشته و مناسب کسب و کار خواهد بود. مشخصاتی چون صفحه نمایش 13 اینچی FHD، حافظه اس اس دی، صفحه کلید نرم و راحت، عمر باتری 9 ساعته و استاندارد MIL-SPEC برای دوام بالا، این لپتاپ را به محصولی ایده‌آل تبدیل می کند. لنوو ThinkPad 13 را با قیمتی 600 دلاری در بازار عرضه می کند.

قابل حمل ترین لپتاپ کسب و کار- اچ پی EliteBook Folio G1

با وزن 2.14 پوندی و ضخامت 0.47 اینچی; اچ پی EliteBook Folio G1 یکی از باریکترین و سبک ترین نوت بوک کسب و کار محسوب می شود.

در کنار وزن و ضخامت مناسب، این محصول از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است و دوام بالایی دارد که با گذشت زمان فرسوده نمی شود. یک شاسی با استاندارد MIL-SPEC که نشان از دوام بالای آن بوده و صفحه نمایش 12.5 اینچی، EliteBook Folio G1 را به لپتاپی کارآمد تبدیل می کند. البته در کنار ویژگی های فوق، نباید صفحه کلید نرم و مناسب آن را فراموش کرد و بایستی اشاره ای به آن داشت.

بهترین لپتاپ هیبریدی کسب و کار- لنوو ThinkPad X1 Yoga

لپتاپ ThinkPad X1 Yoga لنوو را باید یکی از بهترین لپتاپ های هیبریدی یا همان 2 در 1 مناسب کسب و کار دانست. محصولی با عمر باتری 8 ساعته و صفحه کلید نرم و راحت. نوع صفحه نمایش لمسی آن موجب می شود تا در کنار هیبریدی بودن کاربر لذت کاربری بالایی را تجربه کند. نمایشگر این لپتاپ پوشش 100 درصدی sRGB داشته که کیفیت رنگی بالایی ارائه می دهد. قابلیت تبدیل به حالت تبلت انعطاف پذیری بالای ThinkPad X1 Yoga را نشان می دهد و در کنار آن وزن پایین کاربری راحتی به دنبال خواهد داشت. شایان ذکر بوده که ThinkPad X1 از قلم نیز پشتیبانی می کند و دلیل عمده آن صفحه نمایش لمسی و ساختار هیبریدی آن است.

بهترین لپتاپ اولترابوک کسب و کار- ThinkPad X1 Carbon

اگر بخواهیم یک رولزرویس در بین لپتاپ های مناسب کسب و کار را مثال زنیم; بایستی ThinkPad X1 Carbon لنوو را نام برد.

نوت بوک 14 اینچی شرکت چینی که با ویژگی های پریمیومی چون صفحه نمایش 1080 پیکسلی یا 2K، صفحه کلید باکیفیت در بین دیگر برندها، عمر باتری 9 ساعته و وزن پایین همراه است، می تواند رضایت کاربرانی که به دنبال لپتاپ مناسب کسب و کار هستند را جلب کند. شایان ذکر بوده این محصول لنوو از تست MIL-SPEC عبور کرده و مقاومت بالا و دوام قابل توجهی خواهد داشت.

بهترین لپتاپ 15 اینچی کسب و کار- دل Latitude E5570

لپتاپ Latitude E5570 دل یکی از محصولات قابل توجه بوده که به نمایشگر 15.6 اینچی مجهز است. نوت بوک موردبحث عملکرد و انعطاف پذیری بالایی داشته و از صفحه کلید نرم و راحتی بهره می برد. پد لمسی آن عملکرد دقیقی دارد و تایپ کردن را لذت‌بخش می کند. با وجود پردازنده چهار هسته ای Core i7 اینتل، می توان انتظار یک نوت بوک حرفه ای را از Latitude E5570 دل داشت.

بهترین لپتاپ ورک استیشنی- دل Precision 5510

این لپتاپ دل برای کارهایی چون CAD; ساخت انیمیشن 3 بعدی و برخی طرح های گرافیکی دیگر بسیار مناسب است.

دل Precision 5510 را متناسب انتظارها توسعه داده و همانطور که از لقب آن پیدا است، یک لپتاپ با عملکرد بالا در زمینه کسب و کار شناخته می‌شود. همچنین با طراحی ظریفی همراه است که برخلاف ظاهر استحکام بالایی دارد. یک پردازند قدرتمند Xeon ، تراشه گرافیکی M1000M Quadro انویدیا، صفحه نمایش پروضوح و برخی دیگر، پیکربندی بزرگی برای لپتاپ Precision 5510 محسوب می شوند. صفحه کلید نرم و راحت است تا کاربر بتواند تجربه تایپ خوبی داشته باشد. دل توانسته با این مدل، محصولی قابل توجه را در بخش بهترین لپتاپ های مناسب کسب و کار عرضه کند.

بهترین کروم بوک کسب و کار- Chromebook 14 ایسر

اگر شما در بیشتر اوقات از اپلیکیشن های گوگل بهره می گیرید; کروم بوک Chromebook 14 ایسر یک گزینه مناسب در میان بهترین لپتاپ های مناسب کسب و کار می باشد.

طراحی چشمگیر در کنار استحکام بالا از ویژگی Chromebook 14 کمپانی تایوانی است. صفحه کلید آن نرم و مقاوم بوده و مشخصات سخت افزاری چون حافظه رم 8 گیگابایتی، پردازنده Core i5 اینتل، عمر باتری 8 ساعته و چندی دیگر، موجب تحسین کارشناسان صنعت شده است. بنابراین کروم بوک 14 می تواند با مشخصات میان رده، برای انجام کاربری روزانه نقش مفید و خوبی داشته باشد.

منبع:  www.laptopmag.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question