با قمقمه‌ی Fire & Ice ناتان آشنا شوید
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با قمقمه‌ی Fire & Ice ناتان آشنا شوید

ما برای اولین بار قمقمه‌ی Fire & Ice را چندین ماه پیش با یک محموله بزرگ کشتی از طرف ناتان دریافت کردیم.

قمقمه‌

و در ابتدا کاملا مطمئن نبودیم که چطور از این بطری درخشان، بهترین استفاده را ببریم. اغلب رنگ‌ها فراتر از درخشان بودند. هرچند آن چه که ما را بسیار شگفت زده کرد، قابلیت‌های انعکاسی این بطری بود.

در حالی که این یکی از ویژگی‌های واضح این محصول بود، ما هنوز از منعکس کننده بودن این قمقمه‌ها غافلگیر شده بودیم.

تصور کنید، یک بطری در حال چرخش روی زمین، یکی از سردبیران ما را که نیمه شب با یک چراغ قوه در انبار رفته بود، وحشت زده کرد.

به لطف کامل بودن ناتان، دیگر هیچگاه به پارچه‌ی بازتابنده نورکه میدان دید ۳۶۰ درجه بدهد، نیاز نخواهید داشت.

این قمقمه، دو جداره می‌باشد و این طراحی ناتان حدود ۲۰ اونس / ۶۰۰ میلی لیتر را در خود جای می‌دهد. ما آب نوشیدن با آن را بسیار آسان و نگهداری آن را نیز راحت ارزیابی کردیم. درب قابل هل دادن و کشیدن ناتان برای استفاده سخت نبود.

ما می‌توانستیم به آسانی در هنگام دویدن درب آن را باز کنیم یا ببندیم و اگر نیاز داشتید یک دست‌تان آزاد باشد، می‌توانید درب آن را با دندان بکشید و باز کنید.

هرچند حتما به خاطر داشته باشید که در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید، درب آن را ببندید.

بگذارید همین را بگوییم که ما یک حادثه تأسف بار (و کاملا نمناک) داشتیم، در هنگامی‌که در ماشین فراموش کردیم درب آن را ببندیم و روی صندلی رهایش کردیم تا بغلتد!

جنبه‌ی منفی

یک جنبه‌ی منفی استفاده از این بطری در هنگام دوچرخه سواری، اندازه‌ی محیط دایره‌ای آن است. در حالی که ممکن است این موضوع برای بسیاری از ما مسئله مهمی نباشد، اما هر فردی که از این بطری بین مسیرها استفاده کرده است، می‌تواند تصدیق کند که ۱۰ میلی متر تفاوت بسیاری ایجاد می‌کند.

به همین دلیل می‌باشد که ما هیچگاه اولین تست‌های قمقمه‌های خود را در خیابان انجام نمی‌دهیم. ما برای اولین بار از یک قمقمه روی یک دوچرخه ورزشی استفاده می‌کنیم تا بفهمیم چقدر استوار و محکم قرار می‌گیرد و چطور می‌توانیم آن را هنگامی‌که روی زین قرار دارد، برداریم.

Fire & Ice

برای اولین بار در حین تست بر روی دوچرخه بود که متوجه شدیم چطور Fire & Ice به راحتی از جایگاه لیز می‌خورد. به همین دلیل ما سعی کردیم هیچ گاه از Fire & Ice در هنگام دوچرخه سواری استفاده نکنیم.

هرچند اندازه‌ی باریک‌تر Fire & Ice از آن یک بطری عالی برای دویدن یا قرار دادن در کنار استخر، ساخته است. در حقیقت ما Fire & Ice را برای دویدن‌های صبح زود خود انتخاب کردیم، با توجه با اینکه با خاصیت بازتابنده بودن به ما کمک می‌کند تا هنگام قبل از طلوع آفتاب، در دید ماشین سواران قرار بگیریم.

سرانجام، تمیز کردن این بطری ساده بود زیرا با ماشین ظرفشویی سازگار می‌باشد (البته فقط قفسه بالا)، و حتی پس از شستشو‌های بی شمار، بطری و درب آن همچنان عملکردی مانند روز اول داشتند.

با قمقمه‌ی Fire & Ice ناتان آشنا شوید

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question