اکشن کم های جدید GoPro
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اکشن کم های جدید GoPro

شرکت گوپرو از تولیدکنندگان مطرح اکشن کم; به تازگی طی نمایشگاه فتوکینا 2016 آلمان; از اکشن کم های جدید GoPro که از کیفیت بالایی برخوردارند; رونمایی به عمل آورده است.

این دو محصول Hero 5 Black و Hero 5 Session نام داشته و شامل قابلیت های یکسانی چون فیلمبرداری 4K/30fps; پشتیبانی از کنترل صوتی; پشتیبان گیر ابری  و قابلیت ضد آب می شوند.

اما در تفاوت آنها باید به سنسور 12 مگاپیکسلی; GPS و صفحه نمایش 2 اینچی LCD در Hero 5 Black و سنسور 10 مگاپیکسلی بدون حالت های RAW و WDR اشاره داشت.

همچنین هر دو اکشن کم از تثبیت کننده تصویر و قابلیت ضبط صدا استروی برخوردارند. همانطور که گفته شد; شرکت گوپرو اکشن کم های جدید را با پشتیبان گیر ابر همراه ساخته که کاربران برای استفاده از آن می بایست ماهیانه مبلغ 4 دلار را جهت خرید اشتراک هزینه کنند.

Hero 5 Black یک مدل رده بالاتر نسبت به Hero 5 Session محسوب شده; از این رو با قیمتی 399 دلار در مقایسه با قیمت 299 دلار روانه بازار می شود.

به گفته گوپرو; دوربین های اکشن کم Hero 5 Session و Hero 5 Black قرار است از 2 اکتبر به بازار عرضه شوند. در اخباری مرتبط تصاویر و جزئیات غیررسمی از Hero 5 گوپرو به بیرون درز کرد و حال با معرفی رسمی شایعات به پایان رسید.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question