انتشار جزئیات جدید از سرفیس پرو 5 مایکروسافت
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انتشار جزئیات جدید از سرفیس پرو 5 مایکروسافت

براساس شایعات جدید; شرکت مایکروسافت نمی خواهد در اواخر این ماه تبلت هیبریدی سرفیس پرو 5 را معرفی سازد و در مقابل این تبلت سال آینده با پردازنده نسل هفتمی اینتل وارد بازار می گردد.

شایعه شده سرفیس پرو 5 به صفحه نمایش باکیفیت 4K مجهزست که در کنار پردازنده نسل هفتمی اینتل یک تبلت قدرتمند بدل خواهد شد. پیش از این تصور می شد سرفیس پرو 5  ماه سپتامبر معرفی و مدتی بعد عرضه می گردد اما حال باید منتظر تاریخ عرضه و معرفی دیگری برای تبلت هیبریدی سرفیس پرو 5 باشیم.

surface pro 5 قرار است با قلم استایلوس بهبود یافته; باتری پرظرفیت تر; پورت USB نوع C و دوربین باکیفیت تر همراه خواهد بود. مدل پایه آن با پردازنده Core i5 بیش از 900 دلار و مدلی با پردازنده Core i7 بیش از 1800 دلارقیمت خواهد داشت.

پردازنده ای که قرار است در تبلت surface pro 5 مایکروسافت به کار گرفته شود; Kaby Lake نام داشته و با فرآیند 14 نانومتری تحت توسعه قرار می گیرد.

چنین پردازنده ای در مقابل پردازنده نسل ششمی اسکای لیک عملکردی بهتر و مصرف انرژی کمتری داشته که در مجموع آن را برتر از نسل ششم پردازنده اینتل خواهد کرد.

اینتل قصد داشته طی این سه ماهه تولید انبوه پردازنده Kaby Lake را آغاز کند; از این رو مایکروسافت باید تا پایان سه ماهه جاری برای معرفی سرفیس پرو 5 منتظر باشد.

متاسفانه هیچ یک از گزارشات فوق رسمی نبوده; باید به انتظار نشست تا مایکروسافت این محصول را معرفی کند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question