ارزان ترین گوشی هوشمند ورتو
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزان ترین گوشی هوشمند ورتو

شرکت ایتالیایی ورتو از جمله کمپانی های تولیدکننده تلفن های هوشمند لوکس به شمار می رود که همیشه گوشی های هوشمند گران قیمت را معرفی می کند.

سال گذشته این کمپانی به معرفی تلفن هوشمند Signature Touch پرداخت، تلفن هوشمندی با قیمت سرسام آور 9000 دلاری که هرکسی توان خرید آن را نخواهد داشت.

حال به تازگی ورتو از نمونه ارزان قیمت گوشی هوشمند خود رونمایی کرده که Aster Chevron collection نام داشته و قیمتی 4200 دلاری دارد.

این گوشی از پارچه و چرم ایتالیایی بوده و در سه رنگ آبی; صورتی و مشکی به فروش می رسد. هر یک از گوشی های هوشمند به مشخصاتی چون پردازنده اسنپدراگون 801; حافظه رم 2 گیگابایتی; حافظه داخلی 64 گیگابایتی; صفحه نمایش 4.7 اینچی 1920*1080 پیکسلی; دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی; اسپیکرهای استریو; باتری 2275 میلی آمپری; پشتیبانی از شارژ بی سیم; وای فای 802.11ac ; بلوتوث 4.0; ان اف سی و شبکه 4G LTE مجهزست.

ارزان ترین گوشی هوشمند ورتو
ارزان ترین گوشی هوشمند ورتو

این گوشی هوشمند در جهان 200 دلار گران قیمت تر از مدل بومی خواهد بود. Aster Chevron collection با دستیار صوتی گوگل، کورتانا مایکروسافت و سیری اپل سازگاری دارد.

اگرچه Aster Chevron collection مشخصات میان رده ای داشته اما کیفیت ساخت آن موجب شده تا این محصول ورتو به عنوان یک گوشی هوشمند لوکس به شمار رود.

همانطور که گفته شد Aster Chevron collection ارزان قیمت ترین محصول ورتو محسوب شده و چنین موضوعی حقیقتا جالب است. با چنین قیمتی می تواند چند دستگاه از پرچمداران شرکت های مطرچی چون اپل، سامسونگ و .. را خریداری کرد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question