آیپد پرو 9.7 اینچی با دوربین 12 مگاپیکسلی همراست
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آیپد پرو 9.7 اینچی با دوربین 12 مگاپیکسلی همراست

مدتهاست که شایعه شده شرکت اپل درماه مارس 2016 رویدادی همچون سال های قبل برگزار کرده و محصولات جدیدی را رونمایی خواهد کرد.

محصولاتی از قبیل یک آیفون 4 اینچی موسوم به آیفونSe و تبلت 9.7 اینچی آیپد پرو که هر دو جز دستگاه های پرمخاطب به شمار خواهند رفت.

ما هر روز شاهد انتشار گزارشاتی پیرامون دو دستگاه مورد اشاره اپل هستیم و حال نوبت به شایعه جدید پیرامون تبلت 9.7 اینچی آپید پرو آینده رسیده است.

گفته می شود این تبلت 9.7 اینچی 21 مارس طی رویداد اپل رونمایی خواهد شد و از قلم مغناطیسی اپل پنسل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

آیپد پرو 12.9 اینچی خود به دوربین iSight هشت مگاپیکسلی مجهزست اما گزارش جدید می گویند نسخه 9.7 اینچی آپید پرو از دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو 4K برخوردارست.

این تبلت انتظار می رود به پردازنده قدرتمند Apple A9X مجهز شده و حافظه 4 گیگابایتی با آن همراه باشد. در زمینه گزینه ذخیره سازی بایستی مشابه مدل های قبلی بوده و سیستم عامل iOS 9.3 نیز شامل حال آن خواهد شد.

درباره تلفن هوشمند آیفونSe گزارشات خبر از طراحی شبیه به گوشی آیفون 5 و سخت افزاری مشابه گوشی آیفون 6S می دهند، بنابراین می توان گوشی هوشمند آیفونSe اپل را یک تلفن هوشمند ترکیبی از هردو گوشی آیفون 5 و آیفون 6S دانست.

بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا اپل رویداد 21 مارس خود را برگزار کرده و به شایعات پایان دهد. شایعاتی که مدتهاست جریان داشته و هیچ یک تکذیب یا تایید نشدند.

انتظار می رود محصولات مورد اشاره در همان هفته رونمایی روانه بازار شوند.

آیپد پرو 9.7 اینچی با دوربین 12 مگاپیکسلی همراست

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question